Jak budować mięśnie?

Budowanie mięśni jest zarówno sztuką, jak i nauką. Będziesz ciężko pracował, aby wyrzeźbić ciało w świetnej formie, ale musi to być zrobione w inteligentny i rozsądny sposób. Jest wiele rzeczy, które powinieneś wiedzieć o budowaniu mięśni, aby upewnić się, że robisz to poprawnie. Poniższy artykuł daje wiele pomysłów na opracowanie świetnej rutyny budowania mięśni.

Spróbuj spać trochę węglowodanów i białek przed pójściem spać. Otrzymane kalorie spowodują zmniejszenie ilości białka rozkładającego się podczas snu. Jedzenie małej porcji sera i owoców to świetny sposób na zrobienie tego. Powinieneś także zjeść coś zaraz po przebudzeniu.

Jeśli chcesz zbudować więcej masy mięśniowej, staraj się robić mniej powtórzeń cięższych odważników. Będziesz musiał stopniowo zwiększać swoją masę ciała i próbować podnosić najcięższe możliwe co najmniej przez pięć powtórzeń. Kiedy możesz żyć przez pięć powtórzeń, czas podnieść ciężary.

Pamiętaj, aby wymieszać rzeczy w swoich procedurach ćwiczeń. Robienie tego samego dnia z dnia na dzień nudzi cię, prawdopodobnie prowadząc cię do całkowitego pominięcia treningu. Połącz swoje treningi, aby zmylić mięśnie i upewnij się, że zawsze robisz postępy. Dzięki utrzymaniu treningu nowego i innego, pozostaniesz zainteresowany i zaangażujesz się w rutynę budowania mięśni.

Aby zmaksymalizować budowanie mięśni, unikaj intensywnego treningu sercowo-naczyniowego podczas podnoszenia dużych ilości ciężarów. Jeśli próbujesz zbudować świetną masę mięśniową, treningi cardio mogą stać na drodze do tego. Łączący ciężarów i cardio jest ok, ale jeśli robisz jedną lub drugą stronę do najwyższego stopnia, trzeba wyciąć z drugiej w celu uzyskania pożądanych wyników.

Sporo pozytywnych opinii zbiera Somatodrol

Ćwiczenia złożone mają doskonały sposób na budowanie mięśni w ich najszerszym zakresie. Tego typu ćwiczenia wykorzystują wiele różnych grup mięśni w jednym wyciągu. Na przykład prasa stołowa będzie używać naraz, tricepów i mięśni klatki piersiowej.

Chcesz pchać, dopóki twoje ciało nie osiągnie bliskiej porażki. Awaria jest spowodowana, gdy twoje ciało nie pozwala ci na dalsze treningi, ponieważ jest zbyt zmęczone. Kiedy zaczynasz sesję na cały dzień, zacznij ciężko i zmniejsz wagę, którą podnosisz, abyś mógł kontynuować podnoszenie nawet po zmęczeniu twojego ciała.

Przed treningiem pij i wstrząsaj, który jest wypełniony aminokwasami wraz z węglowodanami i białkiem. To zwiększy sposób, w jaki twoje ciało radzi sobie z białkiem, i pomoże ci uzyskać wygląd, którego pragniesz. W każdej chwili spożywasz płynny posiłek; twoje ciało będzie wchłaniało je szybciej niż jedzenie zwykłego posiłku.

Spożywanie koktajlu proteinowego po wysiłku jest bardzo ważne. Koktajl proteinowy dostarcza składników odżywczych, które są niezbędne, aby odbudować włókna mięśniowe i przyspieszyć i wzmocnić mięśnie. Koktajle białkowe powinny mieć proporcję 2: 1 węglowodanów do białka, aby były jak najbardziej korzystne.

Trenuj przeciwstawne mięśnie podczas tej samej sesji, w tym klatki piersiowej i pleców, lub quadów i ścięgien. Naprzemiennie to pozwoli zmęczonym grupom mięśni odpocząć podczas pracy nad innymi grupami. Zwiększy to intensywność treningu i zmniejszy się czas spędzany na siłowni.

Pamiętaj, że nie ma jednego sposobu na zbudowanie mięśni, które będą działać szybko, efektywnie iw obszarze, który naprawdę chcesz celować. Budowanie mięśni wymaga pracy, a to wymaga czasu. Jeśli chcesz osiągnąć sukces, powinieneś wymyślić solidny plan i pozostać zaangażowanym. Oparte na nocach historie sukcesu nie występują, jeśli chodzi o budowanie mięśni, więc pamiętaj, aby robić to powoli.

Jak już wcześniej wspomniano, budowanie mięśni ma wiele elementów, które muszą być połączone strategicznie dla uzyskania maksymalnych rezultatów i uniknięcia kontuzji. Rozważ mądrze wskazówki z tego artykułu i włącz je do rutyny, aby budować siłę i mięśnie w zdrowy i trwały sposób. Budowanie mięśni zapewni ci zdrowie i dopasowanie i może być bardzo przyjemne, gdy zrobisz to we właściwy sposób!
Prześlij opinię
Historia
Zapisano
Społeczność